Gusto, cea mai cunoscută marcă de pufuleți din România, sărbătorește 20 de ani de existență

București, 31 mai – Anul acesta, compania Phoenix, cel mai mare producător de pufuleți din România, și Gusto Pufuleți, una dintre cele mai iubite mărci românești, sărbătoresc 20 de ani de la înființare. Povestea pufuleţilor Gusto începe în anul 1992, în Baicoi, județul Prahova, prin achizitia primului expandor. Odată cu trecerea timpului, Gusto a devenit o adevarată poveste antreprenorială de succes, 100% românească.

“Prin perseverență și investiții continue în materie primă și tehnologii performante de producție, am reușit să ne păstrăm angajamentul luat în urmă cu 20 de ani: să construim un brand icon în categorie, un produs care să respecte cele mai înalte standarde de calitate și pe care să îl vindem în lumea întreagă. Suntem mândri și bucuroși să culegem roadele acestor două decenii de muncă și efort susținut și le mulțumim românilor pentru loialitatea lor!”, spune Eliodor Apostolescu, unul dintre deținătorii companiei Phoenix.

De-a lungul celor 20 de ani, compania Phoenix a depășit cu succes provocările contextului economic românesc, reușind prin decizii strategice și flexibilitate să își adapteze constant strategia de business la noi factori de influență ai industriei de FMCG sau ai comportamentului de consum al oamenilor. Astfel, a fost construită o afacere de success, evaluată în prezent la câteva zeci de milioane de euro. Mai mult, în cei acești ani, pufuleții Gusto au setat standardul de calitate în categorie, fiind produși în conformitate cu cele mai înalte norme europene de calitate și de siguranță alimentară, International Food Standard – nivel înalt.

În acest an aniversar, compania continuă să investească în tehnologie, infrastructură, dezvoltarea rețelei de distribuție, resurse umane și lansarea de noi sortimente de pufuleți. În plus, pentru a face față cererii ridicate de pufuleți Gusto, au fost deja luate o serie de măsuri strategice cum ar fi investițiile în liniile de producție. Printre priorități se află totodată și extinderea piețelor de comercializare atât la nivel național, cât, mai ales, internațional.

2012 este un an plin de concursuri și oferte promoționale pentru consumatorii români, iar ambalajul fiecărui produs din gama Gusto Pufuleți va include mesajul aniversar de “La mulți ani”! Campania aniversară se desfășoară pe tot parcursul anului 2012 și include promovare atât în mediul online/ social media, pe blogul www.ligaoptimistilor.ro și contul de facebook @PufuletiiGusto, cât și acțiuni de PR și promoții dedicate consumatorilor.

Despre Compania Phoenix

Phoenix este liderul pieţei locale de pufuleţi, cu o cotă de piață de 70% și o cifră de afaceri de peste 18 milioane euro. Compania deține în portofoliul său 15 tipuri de produse, distribuite la nivel național și internațional. Aparatura inovativă şi reţeta unică de pufuleţi folosită de companie au stabilit standardul calităţii în domeniu şi au asigurat succesul produsului.

GUSTO și LETS SNACKS sunt mărcile de pufuleți produse de companie în fabrica din Băicoi, una dintre cele mai mari fabrici la nivel european, cu o producție zilnică de peste 1,100,000 pungi de pufuleți pe zi. Datorită calității inalte ale produsului, compania își exportă produsele atât în România, cât și în alte 20 țări din Europa (precum Italia, Spania, Germania, Grecia, Bulgaria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croația, Cipru, Albania, Belgia, Suedia, Irlanda si Anglia), dar și în Emiratele Arabe Unite-Dubai sau în America. Consumatorii români pot găsi pufuleții Gusto în varianta simplă cu sare, cu surprize, înveliți în ciocolată sau cu arome de cașcaval și pizza.