Povestea companiei Phoenixy și a pufuleților Gusto

Povestea pufuleţilor Gusto și a companiei Phoenixy începe în anul 1992, în subsolul casei părintești din Ploiești. Cei doi fondatori ai companiei au dat dovadă de mult curaj, de îndrăzneală şi de viziune, și prin perseverență și investiții în calitate, inovație și dezvoltare, Gusto a devenit o poveste antreprenorială de succes, 100% românească, evaluată la peste 20 de milioane de Euro.

De-a lungul a mai bine de 25 de ani, compania Phoenixy

a depășit cu succes provocările contextului economic românesc, reușind prin decizii strategice și flexibilitate să își adapteze constant strategia de business la noi factori de influență ai industriei de FMCG sau ai comportamentului de consum al oamenilor.

Astfel, a fost construită o afacere de succes, evaluată în prezent la peste 20 de milioane de euro, cu mari perspective internaționale. Phoenixy oferă antreprenorilor români un exemplu al “Romanian Dream” și un model de perseverență în business. Mai mult, în acești ani, pufuleții Gusto au setat standardul de calitate în categorie, fiind produși în conformitate cu cele mai înalte norme europene de calitate și de siguranță alimentară, International Food Standard – nivel înalt. Atuurile companiei au fost unicitatea, perseverența și abordarea pragmatică. Unicitatea tehnologiei și a rețetei de pufuleți este însă elementul-cheie.

Gusto sunt produși în fabrica din Băicoi, una dintre cele mai mari fabrici la nivel european, cu o producție de peste 1,000,000 pungi de pufuleți pe zi. Compania își vinde produsele în 29 de țări, în majoritatea țărilor europene, cat și în Orientul Mijlociu, Noua Zeelandă, Australia, Canada și America. Astfel, la nivel global, pufuleții sunt cumpărați de milioane de consumatori, mulțumită calității lor înalte precum și rețetei și tehnologiei unice, care le oferă un gust distinctiv, delicios.

Echipa de directori

Eliodor Apostolescu, Director General

Cătălin Nour, Director Adjunct

Gusto – brandul optimismului

De-a lungul anilor, campaniile de promovare și comunicare ale brandului Gusto au fost apreciate și premiate atât în cadrul competițiilor românești de specialitate, precum Romanian PR Awards, cât și în cele internaționale precum Cannes Lions. Citește mai mult

  • Misiune

    Misiune:
    Să aducem zâmbet și optimism întregii familii, prin simplitatea produsului și calitatea înaltă, să oferim gustarea sănătoasă, delicioasă și 100% naturală!

  • Viziune

    Viziune:
    Să fim gustarea perfectă, dulce sau sărată, pentru orice moment al zilei, consumată alături de familie, prieteni sau colegi.

  • Valori

    Valori:
    Standardul înalt de calitate al produselor, perseverență, respect pentru consumatorii, angajații și colaboratorii noștri, inovație.

Tehnologie și Inovație

Tehnologia de expandare folosită în fabrica Gusto este unică în lume, a fost creată de deținătorii companiei și brevetată la nivel internațional. Această tehnologie oferă unicitate pufuleților nostri, care se traduce printr-o textură fină și o savoare specială. Fiind unul dintre principalele avantaje competitive ale pufuleților Gusto, te duce instant cu gândul la copilărie, bucurie, optimism!

Cunoștințele acumulate în facultate de către fondatorii companiei i-au ajutat să dezvolte o tehnologie de expandare proprie, unică în lume.

Mai mult decât atât, rețeta este și ea unică, și stă drept dovadă a angajamentului companiei de a crea un brand de referință în categoria de snacks, oferind gustul delicios și textura atât de apreciată a produselor din portofoliul Gusto.

  • Felicitări pentru tot ce faceți! De 12 ani ronțăim pufuleții Gusto împreună cu fiul nostru.

    Ionel Augustin, Romania