Comunicate de Presa

poți descărca ultimul comunicat de presă gustoDescarcă
Panouri Solare Fabrica Gusto Pufuleti
Panouri Solare Fabrica Gusto Pufuleti

București, 17 Iulie 2013 – Compania PHOENIXY, cel mai mare producător de pufuleți din România, anunță o investiție de 900,000 de euro în dotarea cu energie solară a fabricii de la Băicoi. În parteneriat cu Tractebel Engineering (GDF SUEZ), compania a desfășurat un studiu de cercetare a impactului technic și economic implicat de instalarea de panouri fotovoltaice pe acoperișul fabricii.

Costul total al investiției se ridică la 900,000 EUR, 88% reprezintă investiție proprie, iar 12% finanțare europeană, prin Energy Efficiency Finance Facility (EEFF). Perioada de rambursare a împrumutului, exclusiv din resursele financiare obținute prin economisirea energiei, este de trei ani. Producția anuală va fi de 1,109 MWh, reducând încă din primul an consumul de energie convențională cu 2,630 MWh (~ 38%). În plus, cantitatea de dioxid de carbon (CO2) este redusă cu 449 tone pe an.

Compania PHOENIXY este un jucător major pe piața românească de pufuleți, având o producție zilnică de mai bine de un million de pungi de pufuleți. Pufuleții sunt vânduți atât în România cât și în străinatate, în peste 20 de țări, exporturile înregistrate de companie crescând cu ~30% față de anul 2012.

~Prin perseverență și investiții continue în materie primă și tehnologii performante de producție, am reușit să ne păstrăm angajamentul luat în urmă cu 20 de ani: să construim un brand icon în categorie, un produs care să respecte cele mai înalte standarde de calitate și pe care să îl vindem în lumea întreagă. Vom continua investițiile în technologie, aparatură și inovație! Pentru noi aceasta este cheia succesului!~,  spune Eliodor Apostolescu, directorul general al companiei Phoenix.

De-a lungul celor doua decenii de activitate, compania Phoenix a depășit cu succes provocările contextului economic românesc, reușind prin decizii strategice și flexibilitate să își adapteze constant strategia de business la noi factori de influență ai industriei de FMCG sau ai comportamentului de consum al oamenilor. Astfel, a fost construită o afacere de succes, evaluată în prezent la câteva zeci de milioane de euro. 

Despre compania Phoenix

Phoenix este liderul pieţei locale de pufuleţi, cu o cotă de piață de 70% și o cifră de afaceri de peste 18 milioane euro. Compania deține în portofoliul său 15 tipuri de produse, distribuite la nivel național și internațional. Aparatura inovativă şi reţeta unică de pufuleţi folosită de companie au stabilit standardul calităţii în domeniu, fiind produși în conformitate cu cele mai înalte norme europene de calitate și de siguranță alimentară, International Food Standard și HACCP – Hazard Analysis Critical Control Point, şi au asigurat succesul produsului.

GUSTO Pufuleti este marca produsa de companie în fabrica din Băicoi, una dintre cele mai mari fabrici la nivel european, cu o producție zilnică de peste 1,000,000 pungi de pufuleți pe zi. Datorită calității inalte ale produsului, compania își exportă produsele atât în România, cât și în alte doua zeci de țări din Europa (precum Suedia, Germania, Spania, Italia, Grecia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Anglia, Ungaria, Belgia, Ungaria, Croația și Albania etc), dar și în Emiratele Arabe sau în America. Consumatorii români pot găsi pufuleții Gusto în varianta simplă cu sare, cu surprize, înveliți în ciocolată sau cu arome de cașcaval și pizza. 

Gusto Pufuleti cu Surprize Promotie
Gusto Pufuleti cu Surprize Promotie

București, 13 decembrie 2012 - Anticipând distracția de Sărbători, Pufuleții Gusto au descoperit care sunt jucăriile preferate ale copiilor și au dat startul unei super promoții. Până pe data de 23 decembrie, toți copiii și toți părinții sunt invitați la o rontzăială naturală și două mega jucării:

Pentru băiețeigata de aventură, mașinuța teleghidată se rostogolește printre obstacole, are super muzică și lumini, toate pentru cel mai năzdrăvan băiețel! Pentru fetițe: păpușică vorbitoare Candy vorbește, răspunde când este strigată, cântă și sigur va deveni cea mai bună prietenă a fetiței tale!  

 Pentru a câștiga cele două super jucării, descoperă codul unic din orice pungă de pufuleți cu surprize, și trimite-l apoi prin sms la numărul de telefon 1706, pentru mașinuță, și 1802, pentru păpușică. În plus, pe lângă posibilitatea de a câștiga marile premii, fiecare pungă de pufuleți cu surprize ascunde o jucărie. Ce poate fi mai frumos pentru copiii noștri, în această perioadă de Sărbători, decât ca pufuleții lor preferați Gusto să vină în întâmpinarea dorințelor lor, cu super jucării?

 Noi avem deja pe lista noastră de cadouri cel puțin câte o pungă de pufuleți cu surprize, voi?

Despre Promoție

Promoția este dedicată gamei de pufuleți cu surprize și va fi promovată prin spot TV pe canalele MiniMax și Cartoon Network, cât și prin campanie print și online. Promoția face parte din campania de aniversare de 20 de ani a pufuleților Gusto, “2 decenii de optimism, succes și… mult bun gust”.

Fiind un produs 100% natural, făcut din sare, mălai și… aer, pufuleții Gusto sunt recunoscuți pentru gustul excepțional și optimismul lor. Îi poți găsi în variantă simplă cu sare, cu surprize pentru pitici, înveliți în ciocolată sau cu arome senzaționale de cașcaval și pizza. Încă de la lansarea sa oficială, Gusto Pufuleţi şi-a asumat misiunea de a ne aduce optimism și zâmbet, chiar şi în vremuri de criză ca acelea pe care le traversăm acum. Așadar, nu uita, dacă dorești să îți hrănesti optimismul și să petreci împreună cu ei, pufuleții Gusto te aşteaptă pe contul de facebook @PufuletiiGusto.

 

Pufuletii Gusto Aniversare 20 de ani
Pufuletii Gusto Aniversare 20 de ani

București, 31 mai – Anul acesta, compania Phoenix, cel mai mare producător de pufuleți din România, și Gusto Pufuleți, una dintre cele mai iubite mărci românești, sărbătoresc 20 de ani de la înființare. Povestea pufuleţilor Gusto începe în anul 1992, în Baicoi, județul Prahova, prin achizitia primului expandor. Odată cu trecerea timpului, Gusto a devenit o adevarată poveste antreprenorială de succes, 100% românească.

“Prin perseverență și investiții continue în materie primă și tehnologii performante de producție, am reușit să ne păstrăm angajamentul luat în urmă cu 20 de ani: să construim un brand icon în categorie, un produs care să respecte cele mai înalte standarde de calitate și pe care să îl vindem în lumea întreagă. Suntem mândri și bucuroși să culegem roadele acestor două decenii de muncă și efort susținut și le mulțumim românilor pentru loialitatea lor!”, spune Eliodor Apostolescu, unul dintre deținătorii companiei Phoenix.

De-a lungul celor 20 de ani, compania Phoenix a depășit cu succes provocările contextului economic românesc, reușind prin decizii strategice și flexibilitate să își adapteze constant strategia de business la noi factori de influență ai industriei de FMCG sau ai comportamentului de consum al oamenilor. Astfel, a fost construită o afacere de success, evaluată în prezent la câteva zeci de milioane de euro. Mai mult, în cei acești ani, pufuleții Gusto au setat standardul de calitate în categorie, fiind produși în conformitate cu cele mai înalte norme europene de calitate și de siguranță alimentară, International Food Standard – nivel înalt.

În acest an aniversar, compania continuă să investească în tehnologie, infrastructură, dezvoltarea rețelei de distribuție, resurse umane și lansarea de noi sortimente de pufuleți. În plus, pentru a face față cererii ridicate de pufuleți Gusto, au fost deja luate o serie de măsuri strategice cum ar fi investițiile în liniile de producție. Printre priorități se află totodată și extinderea piețelor de comercializare atât la nivel național, cât, mai ales, internațional. 

2012 este un an plin de concursuri și oferte promoționale pentru consumatorii români, iar ambalajul fiecărui produs din gama Gusto Pufuleți va include mesajul aniversar de “La mulți ani”! Campania aniversară se desfășoară pe tot parcursul anului 2012 și include promovare atât în mediul online/ social media, pe blogul www.ligaoptimistilor.ro și contul de facebook @PufuletiiGusto, cât și acțiuni de PR și promoții dedicate consumatorilor.

Despre Compania Phoenix

Phoenix este liderul pieţei locale de pufuleţi, cu o cotă de piață de 70% și o cifră de afaceri de peste 18 milioane euro. Compania deține în portofoliul său 15 tipuri de produse, distribuite la nivel național și internațional. Aparatura inovativă şi reţeta unică de pufuleţi folosită de companie au stabilit standardul calităţii în domeniu şi au asigurat succesul produsului.

GUSTO și LETS SNACKS sunt mărcile de pufuleți produse de companie în fabrica din Băicoi, una dintre cele mai mari fabrici la nivel european, cu o producție zilnică de peste 1,100,000 pungi de pufuleți pe zi. Datorită calității inalte ale produsului, compania își exportă produsele atât în România, cât și în alte 20 țări din Europa (precum Italia, Spania, Germania, Grecia, Bulgaria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croația, Cipru, Albania, Belgia, Suedia, Irlanda si Anglia), dar și în Emiratele Arabe Unite-Dubai sau în America. Consumatorii români pot găsi pufuleții Gusto în varianta simplă cu sare, cu surprize, înveliți în ciocolată sau cu arome de cașcaval și pizza. 

Caricaturi Gusto Pufuleti de Stefan Popa Popas
Caricaturi Gusto Pufuleti de Stefan Popa Popas

Bucuresti, joi, 26 noiembrie 2009 - Marele artist Stefan Popa Popa's si Gusto, cei mai optimisti pufuleti, si-au unit fortele intr-o colaborare inedita, din dorinta de a-i face pe romanii apasati de griji si criza economica sa mai si zambeasca.  Din luna decembrie, pufuletii simpli cu sare, atat de indragiti de milioane de consumatori, vor purta semnatura maestrului Popa’s, prin intermediul unor caricaturi tematice imprimate chiar pe ambalaj!

“Am acceptat propunerea de a colabora cu Gusto tocmai pentru ca promovam acelasi valori. Lucrarile mele au acelasi scop ca acesti simpli pufuleti din Baicoi - sa ii determine pe oameni sa zambeasca, sa vada partea pozitiva a lucrurilor. Important este ca unindu-ne fortele putem ajunge cu mesajul nostru la cat mai multi romani. Gandindu-ma la obiectivul nostru si la modul in care am colaborat cu Gusto, pentru mine acest proiect este in primul rand un proiect artistic si nu o initiativa comerciala”, afirma maestrul Stefan Popa Popa's.

Proiectul debuteaza cu 6 desene in care maestrul Popa's transpune viziunea proprie a optimismului indestructibil promovat de Gusto, dand viata personajului care i-a consacrat pe pufuleti - simpaticul catel Gus. Caricaturile il plaseaza pe Gus in diverse situatii de viata, facand haz de necaz, asa cum sunt obisnuiti romanii. Ulterior, noi si noi desene vor ajunge pe punga de pufuleti. Caricaturile sunt de altfel perfecte pentru a fi colectionate! Gusto incurajeaza amatorii de toate varstele sa le adune, sa faca schimburi cu prietenii si sa se asigure ca nu rateaza niciuna dintre ele!

Pufuletii Gusto sunt deja cunoscuti promotori ai optimismului in Romania, fiind responsabili de giganticele fete zambitoare din lanurile de porumb de langa Baicoi, care au raspandit zambete in intreaga tara sau de Marsul Optimismului, si totodata sustinatori de cursa lunga ai evenimentului Optimism2009, organizat de Cristi Manafu, sau ai unor proiecte de suflet, precum cartea Andreei Marin Banica, "Pretuieste viata".

“Tot o dovada a optimismului ce ne caracterizeaza este si faptul ca ne-am luat inima in dinti si i-am propus marelui maestru sa colaboreze cu un produs atat de mic, inocent si neimportant precum un pufulete de Baicoi. Ne dorim sa ajungem sa dam tuturor romanilor ocazia sa zambeasca, de aceea suntem mai mult decat onorati sa oferim cator mai multi dintre ei sansa de a lua acasa si de a colectiona operele celui mai apreciat artist caricaturist pe care l-a dat Romania”, a declarat Eliodor Apostolescu, director general al Phoenix, producatorul pufuletilor Gusto.

Stefan Popa Popa's s-a impus drept una dintre cele mai pregnante personalitati ale artei plastice contemporane, reusind sa transmita intr-un mod viu expresia artistica a personajelor sale. Pe langa recordul mondial de rapiditate pe care il detine, maestrul Popa's a primit si un numar impresionat de premii nationale si internationale, find singurul artist care a reusit sa imortalizeze in portofoliul sau toti marii actori ai scenei politice internationale printre care Barack Obama, Vladimir Putin, Kofi Annan sau George W. Bush.

Pufuletii optimisti produsi in orasul Baicoi, judetul Prahova, se adreseaza tuturor, de la cei mici si pana la bunici, dar in mod deosebit celor cu suflet tanar, cu simtul umorului si autoironie. Un produs 100% natural, cu traditie pe piata romaneasca, pufuletii Gusto si-au castigat de-a lungul anilor milioane de adepti fiind liderul pietei de pufuleti din Romania, potrivit volumului de vanzari. Gusto este o marca a companiei Phoenix, care si-a inceput activitatea in urma cu 17 ani.  In prezent, fabrica moderna detinuta la Baicoi are o capacitate de productie de aproximativ 1 milion de pungi pe zi, una dintre cele mai mari la nivel european. Compania exporta pufuleti in 9 tari, iar cifra de afaceri inregistrata in anul 2008 se apropie de 15 milioane de euro.

Despre compania Phoenix

Phoenix este liderul pieţei locale de pufuleţi, cu o cotă de piață de 70% și o cifră de afaceri de peste 18 milioane euro. Compania deține în portofoliul său 15 tipuri de produse, distribuite la nivel național și internațional. Aparatura inovativă şi reţeta unică de pufuleţi folosită de companie au stabilit standardul calităţii în domeniu, fiind produși în conformitate cu cele mai înalte norme europene de calitate și de siguranță alimentară, International Food Standard și HACCP – Hazard Analysis Critical Control Point, şi au asigurat succesul produsului.

GUSTO Pufuleti este marca produsa de companie în fabrica din Băicoi, una dintre cele mai mari fabrici la nivel european, cu o producție zilnică de peste 1,000,000 pungi de pufuleți pe zi. Datorită calității inalte ale produsului, compania își exportă produsele atât în România, cât și în alte doua zeci de țări din Europa (precum Suedia, Germania, Spania, Italia, Grecia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Anglia, Ungaria, Belgia, Ungaria, Croația și Albania etc), dar și în America. Consumatorii români pot găsi pufuleții Gusto în varianta simplă cu sare, cu surprize, înveliți în ciocolată sau cu arome de cașcaval și pizza.